poniedziałek, 14 września 2020

Tagi

Na blogu Diy jest pokazane jak zrobić taga


Taga łączę z zabawą na stronie Art-Piaskownicy gdzie trzeba wykonać kartkę właśnie w tym stylu.
Kartka jest z okazji zawarcia związku małżeńskiego przez Adama i Wiktorię. 
Na ślubie nie byliśmy z powodu pandemi ale młodzi nas odwiedzieli, więc nie wypadało zrobić kartki. 






Bazę miałam posklejaną wcześniej więc nawet dorobiłam do kompletu jeszcze czekoladownik w podobnym stylu 




I razem 




Papiery z Altairart



Cieszę się z takich niezaplanowanych wizyt, mniej się wtedy stresuje. Niż kiedy wiem o wszystkim i w nerwach próbuje dopiąć wszystko na ostatni guzik. A tak powiedzieli dzień wcześniej - Przyjechali, pojechali a życie toczy się dalej. 

16 komentarzy:

  1. Hehe mówisz ze wolisz tak na ostatnia chwile? W sumie ja tez ale nie wszystko na ostatnia chwile da sie zrobic, bo haft np. Sporo czasu kosztuje... no ale karteczke czy czekoladownik szybciej da sie wyczarować, Twoje prace sliczne :) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko to nie. Raczej chodzi mi o takie przypadki, że nic by się nie stało jak by się nic nie dało. O nawet rymuje wyszedł. 🤣

      Usuń
  2. Super komplet powstał, Sylwuś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna prace z pieknych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi ogromnie miło, że zainspirowałaś się moim tutorialem :) Super wyszłedł CI ten komplet! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro są dostępne to czemu by nie skorzystać z podpowiedzi. Dzięki za miłe słowa.

      Usuń
  5. Śliczny komplet! Uściski Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł na kartkę z tym tagiem.
      Ja również dziękuję za inspirację. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wyszło super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...