poniedziałek, 12 października 2020

Dzień nauczyciela.

Mam troje dzieci w szkole. Pomysł na zrobienie kartki wziął się stąd, iż inne mamy mojego pierwszoklasisty zastanawiały się nad kupnem kartki. Ja zaproponowałam, że zrobię taką kartkę. Ale chyba z racji tego, że jeszcze się nie znamy One odmówiły. 😐

Postanowiłam jednak zrobić kartkę dla klasy syna, który jest w trzeciej klasie i dzieci się składaly na jakiś wspólny drobiazg. Więc dołączenie kartki od całej klasy nie jest złe.

Powstała taka kartka 



I dla córki w 7 kl. też wspólna kartka 






Obie karteczki są składane według wskazówek Ewy. 
I z papierów altairart


Jak widzicie nie zawsze jest tak słodko. 
.............. 

Mi karteczki się podobają a dla Was drogie dziewczyny mam Niespodziankę. 
Dnia 16.X.2020r będzie rok jak powstał mój blog. 
Chciałam podziękować Wam za to, że przyjełyście mnie do tego pieknego świata blogowego. Mogę liczyć na Wasze podpowiedzi, słowa otuchy i komentarze. 

Oczywiście liczę się z tym, że nic nadzwyczajnego nie mogę Wam dać, bo Wy wszystkie tworzycie tak piękne prace że jestem pod wrażaniem za każdym razem kiedy jestem na Waszych blogach. 
Jednak postaram się coś podarować łącznie z karteczką zrobiona przeze mnie. 😂
Więc kto zgłosi swoją wolę otrzymania skromnego podarunku w komentarzu, wylosuje dnia 16.X.20r jedną osobę do której poleci COŚ. 
Pozdrawiam gorąco. 






10 komentarzy:

  1. Piękne podziękowania! świetny pomysł, żeby na wierzchu przykleić imiona uczniów:-) Bardzo się cieszę, że bakcyl składaczkowy się u Ciebie rozwinął, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bakcyl złapany. Dzięki za pozwolenie cofania się w składaniu i gięciu. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Niezwykle pomysłowa praca:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha no historia z odmowa ciekawa:) a karteczki swietne, imiona uczniów z klasy robia swietne wrażenie :) ale zaskoczylas mnie Sylwio ze to juz rok?! Wow jestem w szoku !!! Gratuluje oczywiście tych 12 miesięcy i zycze kolejnych :);):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agata, to już rok. Zleciał nie wiadomo kiedy. Aż żal, że wcześniej nie założyłam bloga i nie powstała z tego jakaś historia. Ja też jestem w szoku, że aż tyle tego Powstało przez ten rok. Dzięki Ci oczywiście za całą pomoc. 😘🥰

      Usuń
  4. Piękne karteczki, takie własnoręczne prace cieszą nauczycieli najbardziej.
    Gratuluję rocznicy blogowania, Sylwuś, no i oczywiście zgłaszam chęć przygarnięcia czegoś od Ciebie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za miłe słowa. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Gratuluję roczku :) :) samych dobrych chwil i relacji które wyjdą poza ten blogowy świat :) wszystkiego najlepszego!
    A sprawa z odmową...hmmm przemilczę ;)
    Pomysł z karteczkami bardzo fajny, imiona dzieciaków ROBIĄ wrażenie, gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i dobre słowo. W życiu tak bywa, nie zawsze jest zachwyt. Pozdrawiam

      Usuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...