piątek, 9 października 2020

Podziękowanie

Dla znajomej ogrodniczki, która często nam podrzuca swoje dary natury i zawsze o nas pamięta. 
Kartka z motywem dyni przypasowała na wyzwanie scrapkowo


A już sam składaczek przesyłam w październiku do Ewy











I czekolada w kartoniku zwanym czekoladownikiem 



I razem komplecik taki się zrobił 



Papiery z Altairart. Jeszcze trochę mi zostało tych kwiatków więc najbliższe kartki będą podobne. 

U nas w tym roku sezon na dynie słabo 


Pozdrawiam gorąco. 
Miłego weekendu życzę. 
😘










 

19 komentarzy:

  1. Wspaniała forma podziękowania.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dyniowe podziękowanie:-) Kolory, kwiaty i napis świetnie skomponowane:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-) U mnie też słabiutko, tylko jedna dynia się zawiązała :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa. Taki ten rok pokręcony cały. Nie ma dyń, ogórków, maliny i groszek były wszystkie robaczywe. Ech, oby do wiosny 😁

      Usuń
  3. Ale sliczny komplet Sylwio!!! Bardzo mi sie podoba zestawienie kolorystyki :) brawo!!! U nas tylko dynie ozdobne. Jadalne nie wyrosły .... cieszmy sie tym co jest bo wpływu i tak na to nie mamy :) miłego weekendu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata.
      Masz rację. Natura jest naturą i jej nie przerobimy, robi co chce. Buziaki

      Usuń
  4. Fajnie mieć taka dobrą duszyczkę :) pięknie podziękowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio świetny komplecik wyszedł. osobiście podziwiam bo ja to mam problem z ręcznym wycinaniem a u Ciebie widzę jest extra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Różnie to u mnie wychodzi. Czasami tak, że żal oddawać a czasami że aż wstyd. No ale cóż życie. Raz lepiej raz gorzej. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Piękny! Ciekawa interpretacja naszego wyzwania :) Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to lepiej się pracuje z wytycznymi. Bynajmniej dla mnie. Dzięki za inspiracje. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Dzięki wielkie. Zawsze to lepiej się pracuje z wytycznymi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrowionka przesyłam i dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik powstał :)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...