czwartek, 31 grudnia 2020

Cięcie i gięcie.

 Znowu szperałam u Ewy. 

Mam nadzieję, że się jej nie czkało.

Szukałam czegoś, czego jeszcze nikomu nie dałam. 

I znalazłam ją Tu. W wyzwaniu 11 


Kartka na imieniny dla zagorzałego budowniczego Darka. 







Z powodu pandemi wręczona trochę później niż powinna. No ale cóż, takie czasy. 

A przy okazji życzę Wam
 Szczęśliwego Nowego Roku. 
Dziękuję za ten cały wspaniały rok blogowy, że przyjełyście mnie do Waszego świata. 
Życzę dużo wspaniałych pomysłów do tworzenia, cięcia i wyklejania. 
A przede wszystkim zdrowia i spokoju. 


Pozdrawiam gorąco. 
Sylwia. 


10 komentarzy:

  1. Sylwio fajnie że nadrabiasz zaległości i powstają takie cudowne kartki. Myślę , że Ewa będzie bardzo zadowolona.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię odwiedzać bloga Ewy. Jest tam pełno inspiracji. Ale o tym to wiemy obydwie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Sylwuś, jaka super kartka!
    Życzę Ci, by Nowy Rok przyniósł same dobre chwile.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo brawo Sylwio, Darek na pewno zadowolony:)
    Zdrowka przede wszystkim i duzo radosci w nowym roku dla całej Waszej Rodzinki Sylwio !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze poradziłaś sobie z taką formą kartki. jest super. Pozdrawiam, życzę udanego, spokojnego i twórczego roku. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo. Myślę, że jeszcze wrócę do tej formy. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Świetna! Te motywy murku i budowlańcy tworzą fajny męski klimat :-) Cieszę się bardzo, że sięgasz po kolejne formy:-) Ja też do nich ciągle wracam, bo nadają się na każdą okazję:-)Zdrowia, pomyślności i czasu na twórcze działania życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia. Cieszę się, że Ciebie to nie męczy. Moje ciągłe grzebanie W Twoim blogu. A jeszcze wszystkiego nie odkryłam. Hi, hi. Pozdrawiam Cię gorąco.

      Usuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...