środa, 30 grudnia 2020

Zakładki

 Ostatnia chyba odsłona tej zabawy u Hubki

Zakladka na grudzień do książka, którą dostaliśmy. 

Ja przez cały czas miałam inny plan i inna książkę. Ostatecznie plany się zmieniły i nie zrobiłam nic.

Jednak Święty Mikołaj wiedział o tym i przyniósł mi książkę o motylach. 

Z mężem i dziećmi uwielbiamy robić zdjęcia motylom i przyrodzie.

Więc wywiązuje się na ostatnią chwile. I prezentuję swoją zakładkę, do tej właśnie książki. 

"Atlas motyli  250 gatunków." 









Ten cytat z lataniem jest z podtekstem. 
O co chodzi wiem tylko ja i mój mąż. 
❤️
I kolaż dla Ewy 


Pozdrawiam gorąco. 










14 komentarzy:

  1. Fajnie Sylwio że zdążyłaś. Piękną książkę dostałaś a zakładka bardzo wymowna i ważne że Wam sie dobrze kojarzy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka :) najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga. Wzajemnie Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  3. Takie zakładki są najlepsze - zawsze gdy weźmiesz do ręki - przywołają wspomnienia:) Ja również uwielbiam motyle... i żuki:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wszystko jest fotografowane. Ale żuka to jeszcze nie mam na fotach. Czas to nadrobić.

      Usuń
  4. OCZYWIŚCIE, że w spamie :-( dziękuję serdecznie za życzenia!!! Juz wrzucam do galerii tę piękną zakładeczkę! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że się znalazła. Pozdrawiam gorąco. Dzięki za wspaniała zabawę.

      Usuń
  5. Piękna zakładka! Ale, że te 250 to polskich gatunków? Uwielbiam je na żywo, mam sporo wabiących motyle roślin na działce, ale tylko kilka gatunków przylatuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, kochana. Tylko w Polsce.
    Ale wszystkich motyli na świecie jest 165 tysięcy gatunków. W Polsce do tej pory zaobserwowano 3168 gatunków. Ale tylko 163 gatunki to motyle dzienne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to się stało, że przegapiłam ten wpis? - ja, wielbicielka motyli. Cudo i jeszcze raz cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze trochę i będziemy na czasie ze wszystkimi postami. Mi też dużo ucieka i nie jestem na bieżąco z komentarzami. Ale cóż, taki czas poświąteczny jeszcze, błogiego lenistwa.

      Usuń
  8. Piękna zakładka. I super książka. Z tej serii mamy rośliny łąkowe :) bardzo lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tej o roślinach św Mikołaj nie widział. Będę musiała sama zaglądnąć.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...