wtorek, 12 stycznia 2021

Kalendarz adwentowy

 Nowa zabawa na cały rok u Splocika w robienie kalendarza adwentowego. 

Zapraszam Was również, bo to może być fajna zabawa. 

Pomysł na pudełko znalazłam TU

Jest tam dużo inspiracji. 

Nie wiem jeszcze czy mój kalendarz będzie miał wszystkie pudełka takie same czy może inne w każdym miesiącu. Muszę jeszcze nad tym pomyśleć. 

Papiery kolorowe z motywami zimowymi wydrukowałam  Tutaj. 

I takim sposobem mam trzy piękne pudełka w kształcie piramidki, ale w czasie świątecznym na pewno będzie się kojarzyć z choinką.

Kartoniki są ozdobione według wytycznych.

Bałwanek nr 13


Reniferek nr 16


Skarpetka nr 14.


Po rozłożeniu kartoniki wyglądają tak 


I wszystkie trzy razem z przodu i z boku z numerkiem. 



Cieszę się, że jest taka zabawa. 
Kalendarz na czas adwentu będzie jak znalazł. 
Pozdrawiam gorąco. 








28 komentarzy:

  1. Super, szczególnie to z bałwankiem mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne Twoje karteczki i zaczątek kalendarza.Zabawa zapowiada się dobrze. Niestety nie wezmę w niej udzialu ale będę podglądać poczynania innych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się do tej zabawy bo przy dzieciach warto mieć w grudniu coś czym się zajmą.

      Usuń
  3. Brawo Sylwio, po raz pierwszy w tej zabawie widzę nie haftowane elementy . Bardzo fajny pomysł na te pudełeczka w kształcie piramidki, zobaczyłam sobie kursik świetny i pudełeczka bardzo mi się podobają. Super, że też się bawisz w tej zabawie.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Aniu, że sama się wystraszyłam czytając pierwsze wpisy i okazało się wszystkie są wyszywane. Ale doczytałam, że forma dowolna.
      Więc mój pierwszy drukowany.

      Usuń
  4. Świetna robota! :)
    Przełamałaś formę haftowaną.
    Bardzo podobają mi się Twoje drukowane piramidki. :)
    Na przyszłość proszę, zrób fotkę bez serwetek, bo piramidki rozmywają się na takim tle.
    I jeszcze druga prośba, zostawiaj mi informację pod postem z wytycznymi do danego zadania.
    Twój link i fotką dodałam do mojego wpisu.
    Cieszę się, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedzi. W przyszłym miesiącu się dostosuje na pewno. Dopiero teraz widzę, że piramidki rzeczywiście się zlewają z tłem.

      Usuń
  5. Sylwuś, kalendarz zapowiada się super. Podoba mi się forma piramidek jako pudełeczek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. U mnie wciąż wszystko pod dzieci to i ja jestem zadowolona. W grudniu będzie jak znalazł.

      Usuń
  6. Pierwsza nie haftowana lecz superowa propozycja kalendarza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełeczka, bardzo pomysłowe! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, pomysłowy az szkoda, ze rok musi poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda i nie szkoda. Później będzie mniej roboty.

      Usuń
  9. Brawo Sylwio! Pudełka znam , papiery tez, swietnie wybrnęlas z zadania :):);) zycze dalszej fajnej zabawy :) pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełeczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, obie robimy z papierków :) Świetne te piramidki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny pomysł, szacun.Bedzie cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to obie mamy nie haftowane pudełeczka do kalendarza 😉 Tylko zapewne twoje pomieszczą więcej niz moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje go dać dla rodzeństwa, więc zamierzeniem moim było pudełko które zmieści dwa upominki.

      Usuń
  14. Wspaniale się zapowiada, świetne te pudełeczka ... super!

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...