sobota, 16 stycznia 2021

Zdrowie


Na stronie Kotów takie wyzwanie. 

Zrobić prace z czymś co jest najważniejsze.

W moim przypadku najważniejsze jest zdrowie.

 A  że akurat w czwartek byłam u lekarza ze sobą, ale jest On też pediatrą stąd motyw dzieci koło niego. Postanowiłam zrobić mu i dla jego pielęgniarek kartkę z podziękowaniem. 

U nas akurat lekarz rodzinny jest naprawdę z powołania, dlatego moja decyzja o takim skromnym podarunku. 




I dla pielęgniarek 





Karteczki składane oczywiście z gięcia 
Pozdrawiam gorąco wszystkich. My dzisiaj na sankach. W końcu śnieg napadał i u nas. 
Hip, hip hura. ⛄🛷






🥰⛄⛄⛄🥰⛄⛄⛄🥰⛄⛄⛄🥰


 

20 komentarzy:

  1. Piękny gest i piękne kartki. Na pewno dały wiele radości.
    Jaki słodki bałwanek na ostatnim zdjęciu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kartki wywołały chociaż mały uśmiech. I dały początek lepszemu samopoczuciu.

      Usuń
  2. Dobrze mieć takiego lekarza:) Śliczna, bogata kartka Sylwusiu, to bardzo miły gest. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały gest i jestem pewna, że taka forma podziękowania spodobała się lekarzowi jak i pielęgniarkom :). Śliczne kartki zrobiłaś! U nas też sankowe szaleństwo :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie było można sanki wyciągnąć. Najmłodsza nasza córka po tym szaleństwie później spała trzy godziny.

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tymi kartkami, no i same kartki urocze. Trzymam kciuki za powodzenie w zabawie.
    Zima ... no jest cudna tylko ten śnieg jak mi ktoś odgarnął. Dziś szuflowałam 3 godziny i pleców nie czuję. Za to dotleniona jestem na maxa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moje dzieci by się ucieszyły z takiej ilości śniegu który jest u Ciebie. U nas ledwo popadało, ale jak widać do zabawy wystarczyło. Pozdrawiam gorąco Aniu.

      Usuń
  5. Ale swietne kartki Sylwio!!! A sniegu skad tyle nagraliście ?! U mas jest garstka. Moze za mało pod nim trawy mamy bo sanki nie chcą jeździc 😬 ale widac ze Wy bawiliscie sie swietnie! Usciski dla całej ekipy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to gdzie? Można by powiedzieć, że za Twoim domem. Na boisku. Świetna zabawa, wreszcie coś innego. Na naszym podwórku to też ledwo co. Ale bałwana ulepili. A raczej bałwanka. 🥰😂

      Usuń
  6. Bardzo miły gest z Twojej strony :-) Jestem pod wrażeniem bałwanka na patelni - jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kartka. Jestem pewna, że lekarz i pielęgniarki byli miło zaskoczeni :) Ale Wam fajnie, macie śnieg !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam, że będziemy tak bardzo się cieszyć z tej garści śniegu. Jak to niewiele trzeba do szczęścia.

      Usuń
  8. Nie ma to jak zimą saneczki:) Fajne zdjęcia :)
    Trafić na dobrego lekarza to szczęście w tym czasie.Karteczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg długo wyczekiwany. To trzeba korzystać. Dzisiaj już nie ma po nim śladu, jedno wielkie błoto i 6 stopni na plusie. Ech. Gdzie ta zima? Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Też się leczymy u pediatry córki całą rodziną i uważamy naszą doktor za prawdziwy skarb. I też szalejemy na sankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jeszcze można spotkać doktora z powołania. Śnieg to rzadkość w ostatnich czasach, bynajmniej u nas. Więc trzeba korzystać.

      Usuń
  10. Piękne podziękowania za opiekę 😀Radość dzieci bezcenna, u nas było ciut więcej śniegu, ale szybko stopniał 🤨 Podpowiedz jeszcze z jakiego wyzwania te formy, to je umieszczę w galerii

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...