poniedziałek, 25 stycznia 2021

Zaległości

 Zaległy mi gdzieś daleko i nawet nie pamiętam, że takie tematy Ewa zadała.

A mowa tu o dwóch zakładkach z miesiąca Kwietnia

Maja 


Żeby nadrobić robotę, Ewa dała czas do końca stycznia. 

Po odzyskaniu pamięci, przypomniałam sobie, że w tym czasie mało mnie było na blogu bo zaczęła się wtedy nauka zdalna A ja jak wariat goniłam z tym wszystkim żeby czwórka dzieci w jednym domu miała wszystko dopięte na ostatni guzik. 

Ale zanim przejdę do zakładek pochwalę się ATC na które się skusiłam pomimo, że to nie moja bajka. 

Robiła je właśnie Ewcia na livie. 

Piszę o tym w jednym poście ponieważ to właśnie atc zainspirowało mnie do zrobienia jednej zakładki związanej ze znanym cytatem. 

I więc tak. 

Oto Atc: jedno lepsze drugie gorsze. Ale jest. 



Zakładka Majowa jest zrobiona do Fraszek, Jana Kochananowskiego. 
Z takim przesłaniem, że życie trzeba brać garściami i na kolorowo. 
A więc :
''Szlachetne zdrowie,
 Nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz"
Tego też cytatu użyłam przy robieniu ostatniej kartki dla doktora. 



I druga zakladka do książki z jedzeniem. 
U mnie książka kucharska dzieci. 
Dzieci gotują z Biedronką. 
Lubimy z niej korzystać. 
Dzieci się cieszą, że mogą coś co znają z bajki sobie wybrać, odszukać w książce i ugotować. 
Sama bajka ma tytuł 
,, Biedronka i czarny kot"






Dziękuję Ewie za szansę dokończenia tej rocznej zabawy. 
Czas leci tak szybko, że nawet nie wiem kiedy to zleciało. 
Pozdrawiam gorąco wszystkich odwiedzających. 
😻🐞😻🐞













16 komentarzy:

  1. Ale swietne! Ta biedronkowa szczegolnie mi się podoba :) i ta książka kucharska tez brzmi ciekawie:) Picasso to nie moja bajka ale grunt ze jest kolorowo :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Fajnie, że się podoba. Atc zrobiłam więc szkoda by było nie pokazać.

      Usuń
  2. Świetne obie te zakładki, ale biedroneczka mnie urzekła , zwłaszcza że to praktycznie dwie zakładki. Świetne są.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Zakładki posłużą dla dzieci a może jeszcze coś dorobimy.

      Usuń
  3. Super prace:))) Mnie Picasso przypadł do serca bardzo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalone zakładki:) I udało się dokończyć zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zakładeczki. No i Picasso jak żywy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna to zabawa. Pikasso nawet dzieci wciągnął w to malowanie. Pozdrawiam Gosiu.

      Usuń
  6. Świetne, pomysłowe zakładki! Brawo! i ZAliczone:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaliczone. Dzięki za ten dodatkowy czas. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Super ATC-iaki - fajna zabawa no nie? Zakładka biedronka ekstra. Babcia cieszyła się, że ma talię osy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna musisz mieć babcie. Atc wciąga, ale wciąż mi czegoś w nich brakuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Też planuje w tym roku pobawić się w Atc, zobaczymy czy czadu będzie wystarczająco dużo... Twoje fajne, ale biedronka powala!!! Fajowska!!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...