piątek, 22 stycznia 2021

Koło i Złoto

 U Bogusi w styczniu jest wyzwaniem praca z kołem.

Jej interpretacja to kartka z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Postanowiłam iść tą podpowiedzią i podziękować dla rodziców za to, że są wspaniałymi dziadkami dla moich dzieci. Moich dziadków niestety nawet nie pamiętam bo za póżno się urodziłam.



Dzieci zrobiły też z tej okazji swoje kartki i ramkę ze zdjęciami.



Moja kartka i Ramka dzieci mają złote elementy, więc zgłaszam te dwie prace na ZŁOTE wyzwanie.

Pozdrawiam gorąco. 


23 komentarze:

  1. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka i rameczka, na pewno bardzo ucieszy obdarowanych dziadków.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dzieci mają zwyczaj. Zrobić co roku coś ze zdjęciem.

      Usuń
  3. Wspaniała pamiatka, od serca, takie sa najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te Wasze kartki, a ta ramka ze zdjęciami rewelacja !! Dziadkowie pewnie uradowani z prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i rameczka śliczna! Dziadkowie z pewnością uradowani z otrzmania takich wspaniałych pamiątek. Dziękuję za udział w moim scrapowym projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chodziło mi to koło od dawna po głowie. To i wymyśliłam. Fajnie, że jesteś. Dzięki Bogusiu.

      Usuń
  6. Piękna kartka i ramka, fajna pamiątka. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie razem pracujecie ! Ramka ekstra ale Twoja karteczka tez Sylwio niczego sobie, bardzo ciekawa ta kompozycja kwiatowa :) brawo Wy !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla Dziadków to wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Oni zawsze są zadowoleni z tych skromnych pidarunkow.

      Usuń
  10. Przepiękne prace. Doskonałe prezenty zrobione z sercem dla bliskich osób.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się bawiłam. Dzięki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...