środa, 10 marca 2021

Kalendarz adwentowy

 U Splocika trzecia odsłona kalendarza.


Są to pudełka robione z okręgów. 

Oczywiście z TEJ samej strony co poprzednie. 

Nr 20 to rękawiczki 


Nr 8 jest z prezentem. Który wykonałam ze złotka po cukierkach i kawałka steropianu. 


Nr 4 to choinka. 



                 W środku też są wyklejone          ozdobnym papierem 

 


I moje trio. 


I wszystkie Kartoniki razem. 



Nie mogę uwierzyć, że mam już 8 pudełek. 
Ten czas zdecydowanie za szybko leci. 
Niedawno było Boże Narodzenie zaraz Wielkanoc i zanim się obejrzymy będziemy rozdawać swoje kalendarze. 
Pozdrawiam gorąco. 



15 komentarzy:

  1. Brawo Sylwio ! Pudełko 20 mi sie najbardziej podoba :) i faktycznie czas leci jak z procy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne śliczne pudełka :)
    Podobają mi się dodatki do pudełek w stylu paczuszki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona, że mogę brać udział w tym wyzwaniu. Dzięki.

      Usuń
  3. Kalendarz pięknie się tworzy, kolejne pudełeczka zachwycają.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu będzie jak znalazł. Pozdrawiam Gosiu.

      Usuń
  4. Kolejne śliczne pudełeczka! Kalendarz będzie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pudełeczka i pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The boxes are great! Wonderful idea to make the calender now!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze i pomysłowe te pudełeczka, to będzie śliczny kalendarz.
    Uściski Sylwio:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezencik jak prawdziwy :) Coraz bardziej podobają mi się takie niecodzienne pudełeczka. Możliwe,że zmienię swoją koncepcje pudełek he,he.. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podobają pudełka to czemu nie. Wzorów wystarczy dla każdego. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...