czwartek, 18 marca 2021

Kartka Gabrysi +chwalipost.

 Cóż by mogło być innego jak nie składaczek z Cięcia u Ewy


Jest to moja zaległa kartka na imieniny mojej córki Gabrysi.

Gabrysia uwielbia koty, stąd pomysł na taki dodatek.





Przy okazji pochwalę się tym co ostatnio Ewa mi przysłała właśnie w nagrodę za robienie składaczków.

Kartka Ewy, jeszcze piękniejszą niż na blogu. Bo zdjęcia nie zawsze oddają cały urok. 


Mnóstwo papierków 



Przydasie. Zakładka makowa którą widać jest ekstra. Była jeszcze jedna zakladka ze smokiem, ale moja Gabrysia mi ją od razu powinęła. 



Stempelki do kolorowania. I pokolorowane przez Ewę. Naprawdę cieszą mnie one bo podziwiam zawsze na blogu te malowidła, ale mieć je w rękach i podziwiać na żywo to naprawdę jest super sprawa. Są przepiękne i gratuluję talentu. 
Gabrysia się zadeklarowała, że te do kolorowania sama pomaluje. 
Więc czekajcie cierpliwie aż Wam je pokażę. 


I wszystko razem. 


Dziękuję bardzo Ewa i oczywiście dalej tnę i gnę z Tobą.

Ale mam je szczyte jeden prezent który do mnie przywędrował.

Jest to wygrana w Candy u Justynki z bloga.

Wielkie małe pasje

Było o co zagrać, bo oczywiście główną nagrodą był skarpetkowy aniołek. Które chyba każda z nas podziwia u Justynki na blogu. 

Nawet nie wiedziałam, że można się tak cieszyć z podarunku. Mąż patrzał na mnie jak na wariatkę kiedy rozpakowywałam pudło i wyciągałam z niego cała zawartość. 

Sami zobaczcie. 

Jest i On, aniołek skarpetkowy. Mój. 

Będzie piękną ozdobą na Wielkanoc. 


Piękna karteczka + coś co jeszcze mam do otwarcia przed świętami. 


Słodycze i herbatka na te chłodne wieczory jeszcze. 


Włóczka 


Kwiatki, motylki i pomponiki 


Duuuuużo koronek 


I jeszcze więcej przydasi, tekturek i Ramka na zdjęcie 


Brokat, cekiny i świeczuszki


Szkatułka, serwetki i papierki 


Wszystko razem wygląda tak. Sporo tego. 




Dziękuję Justynko za chojnosc. Biorąc udział w zabawie naprawdę nie spodziewałam się aż tak wielkiej paki wszystkiego. 
Będzie z czego tworzyć. 
Oj długi post się zrobił, jak żaden u mnie. 
Wszystko dzięki Wam dziewczyny. 
Dzięki wielkie jeszcze raz. 
Pozdrawiam gorąco. 




20 komentarzy:

  1. Piękne różowości z dodatkiem czerni i bieli, dziewczęco i dynamicznie! Gratuluję wygranego candy i pięknych prezentów od Justyny. Moje skromne przydasie też z pewnością świetnie wykorzystasz 😀Pozdrawiam i cieszę się, że bawisz się w cięcie i gięcie nadal😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa za te wszystkie pomysły cięcia. Przydasie na pewno wykorzystam odpowiednio. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Gratuluję, cudowne i bogate prezenty.Lalka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka super, ale chwalić się jest czym bo prezenty rewelacyjne. Zarówno ten od Ewy jaki i ten od Justynki. Jednym słowem miałaś sporo szczęścia, gratuluję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty. Gratuluję, wiem jak to cieszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwuś, kartka dla Gabrysi jest cudna. I jakie wspaniałe prezenty - oj, będzie się teraz twórczo działo.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. No no Sylwio, kartka blednie przy tych wszystkich wspaniałych upominkach!!! Cudnie Cie Dziewczyny obdarowaly, bedzie z czego tworzyć :) gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Agata. Piękne to prezenty dziewczyny zrobiły. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Masz się czym chwalić :) gratualcje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne prezenty! Pozdiwiam Cię za karteczki do Ewci, ja pomału odpuszczam, bo nie idzie mi to niestety tak, jakbym chciała...chyba pozostanę przy zwyklakach... Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kochana za to jesteś dobra w swoich ateciakach które znowu u mnie kuleją. I nie mogę stworzyć nic fajnego. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Co za cudowności dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie z czego tworzyć przez najbliższe miesiące. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  10. Ile tutaj ciekawych pomysłów widzę, cudowności 🌺 Pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...