poniedziałek, 15 marca 2021

The scrappy sketches

 Na ostatnie wyzwanie się spóźniłam. Ale jakoś końcówka miesiąca lutego ogólnie mi się źle zaplanowała. To chyba przez tą mniejsza ilość dni w lutym. No ale cóż.

W tym miesiącu w The scrappy sketches jest taka mapka



Zrobiłam ją na imieniny mojej siostry. 





I jeszcze upominek w postaci czekoladownika tylko w większym formacie. 
Pasek ozdobny pośrodku wymyśliłam w trakcie robienia. 





Wszystko jest zrobione z papierów Altairart

I tam też zgłaszam moje robótki papierkowe. 


Przy okazji pochwałę się prezentem który znowu ja dostałam od mojej siostry. 

Jest to obraz Matki Boskiej wyszyty krzyżykami. 70cm/60cm.

Wisi On już u mnie jakiś czas, ale nie było okazji go pokazać. A skoro mam na blogu zakładkę,, siostra mi zrobiła" to warto pokazać. 

Pozdrawiam poniedziałkowo. 



32 komentarze:

  1. Prosta i piękna kartka, takie są najlepsze.
    Fajnie jest mieć taką siostrę bardzo podoba mi się ten obraz, Masz piękną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci wychodzą te mapkowe kartki . Widać nie sprawiają Ci najmniejszego kłopotu. A czekoladownik też pierwsza klasa. Takie opakowanie jest świetne na wręczenie niezobowiązującego prezentu.
    Siostra zdolniacha taki obraz to dla mnie byłby ogromnym wyzwaniem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam prace z mapkami. A siostra bardzo lubi wyszywać. Wiadomo, że ludzie za bardzo nie chcą kupować Rękodzieła więc Ona robi dla rodziny. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  3. Sylwio zdolniacha ta Twoja siostra! A kartka i czekoladownik swietne. Poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka i czekoladownik są przepiękne. A obraz - prawdziwe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te składaczki Cię pokochały ze wzajemnością! A obraz przepiękny. Ileż to pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne prace!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały jest ten obraz :) Śliczne sa Twoje prace i brawo dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny obraz od siostry!!!
    Karteczka pomysłowa i czekoladownik jak najbardziej :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękny ten obraz. Bardzo go lubię. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  9. Prace są wspaniałe :). Coraz ładniejsze są Twoje kartki Sylwio, a i czekoladownik super wyszedł :). Piękny obraz!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze prace 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super.Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteście i mogę korzystać z Waszych pomysłów. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  13. Obie prace przepiękne a prezent od siostry to mistrzostwo. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna praca. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie prace bardzo ładne, a obraz to mistrzostwo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...