poniedziałek, 19 kwietnia 2021

Kalendarz adwentowy

 Nadeszła chwila kiedy to przyszło się zmierzyć z nowymi wytycznymi u Splocika

Przy wykonywaniu Czwartego zadania.


Wytyczne to ptaszek z nr 2 i babeczka z nr3. 
Kartoniki w kształcie koła, które posłużyly mi za babeczkę oczywiście znalezione na  tej Stronie z której już wcześniej korzystałam. 
Do środka pewnie włożę foremki do babeczek. 






I na pudełko do którego trafią jakieś kolorowe długopisy lub mazaki 
znalazłam też TUTAJ
Cofnęłam się tam aż do 2010r.
I oto co znalazłam:
Pudełko w kształcie piórnika, a pteszek to sowa. Przypasowała mi, bo nawet miałam taką na klamerce w świątecznej czapce, 
więc dodałam pare Gałązek brzozy i chyba pasuje. 




I kolaż dwóch dzisiejszych 


Pozdrawiam wszystkich i miłego tygodnia życzę. 




19 komentarzy:

  1. Super pudełeczka stworzyłaś. :)
    Mam moderowane komentarze i czasami mogę do nich zajrzeć dopiero następnego dnia, więc nie martw się, gdy komentarz nie pojawi się po kilku godzinach.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki splociku. Czasami mam wrażenie, że moje komentarze się nie pojawiają dlatego je powtarzam. Dzięki za następne świetne pomysły.

      Usuń
  2. Kolejne piękne opakowania na adwentowe podarunki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne pudełka Sylwio i to kolkowe i piernikowe mi sie podoba, no i te ciekawe akcenty w postaci babeczki i klamerki sowy, super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Agata, sama jestem zaskoczona dodatkami w postaci tych akcentów. Ale jak coś jest w przydasiach to czemu by ich nie wykorzystać.

      Usuń
  4. Przecudne pudełeczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba pomysł z kokilkami do babeczek, chyba sobie go ukradnę. Świetne oba pudełeczka i szykuje kolejny super kalendarz.
    Ale ty masz sporo dzieciaków to będziesz go mogła któremuś podarować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiąc te pudełka zawsze już rozmyślam co by do nich włożyć. Myślę, że pomysł na foremki będzie idealny. Więc kradnij sobie Aniu ten pomysł, bardzo mi miło. Ja bez przerwy inspiruje się Waszymi pomysłami. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Ale super, to drugie pudełko z sowa mnie zachwyciło, piękne jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu. Ta sowa wpadła mi ręce w ostatniej chwili, kiedy to szukałam zupełnie czegoś innego w przydasiach. Hihi.

      Usuń
  7. Jak pomysłowo wykorzystałaś pudełka a do tego dostosowałaś wytyczne zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyszły te pudełka! Jako miłośniczka sówek moje serce skradło to drugie :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To pudełko z sówkami też mi się podoba, jest takie inne. Ale to z babeczka zainspirowało mnie do tego stopnia, że postało jeszcze jedno. O czym w przyszłości napiszę.

      Usuń
  9. Jakie słodkie sówki:)Świetne pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...