środa, 21 kwietnia 2021

Z zagiętym rogiem

 Tym razem inna forma, 

znaleziona w Art-Piaskownicy

Najpierw zaospirowal mnie pomysł  z zagiętym rogiem i kwiatami. 


A Później doszedł kolor zielony i róż. 
Też w wyzwaniu Art-Piaskownicy
Ponownie wykorzystałam pomysł z rozetką co pasuje chyba do tego koła na zdjęciu... 


I takim sposobem z podpowiedziami znalezionymi w Piaskownicy powstała kartka na urodziny mojej teściowej 





Idę ogarniać ogród, 
sąsiad sam  nam go zaorał więc to chyba już czas wyjść z domu. 
Tym bardziej, że od rana u nas słonecznie. 
Nie dowierzam dla termometra, ale pokazuje 21*C.
Pozdrawiam gorąco. 


23 komentarze:

  1. śliczna karteczka, powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka!!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, przepiękna karteczka i sliczne połączenie kolorystyczne :) podoba mi sie bardzo :):);) i powodzenia w ogarnianiu ogrodu u nas jakos zimniej i mnie to poki co nie zachęca do grzebania w ziemi 😬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie martw. Zaświeci słonko i u Ciebie. Buziaki.

      Usuń
  4. Świetnie Ci wyszła ta karka. Uwielbiam kolor miętowy, za różowym niestety nie przepadam , ale w ty zestawieniu na kartce wygląda super.
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat bardzo lubię różowy a zielony polubiłam od niedawna. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Cudowna kartka, Sylwuś, ten zagięty róg i rozetka pięknie się prezentują.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Część, nie wiem czy Ci się termometr nie zepsuł bo zapowiadali chłodniej...ale te ich prognozy nie zawsze się sprawdzają..zazdrosze Ci trochę bo my przez te pogody i chorobę nie możemy nic w ogrodzie zrobić.
    Cieszę się, że zapisalas sie na wyzwanie do mnie. Na pewno zrobisz wyjątkowe karteczki, jestem ich ciekawa. A tą co zrobiłaś dla Teściowej bardzo ładna :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na chwilę było ciepło. Ale już dzisiaj było - 2. Co za wstrętna ta pogoda. Mam nadzieję, że podołam w zabawie. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Fajna ta karteczka, taka niespotykana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie skomponowana kartka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka,dziękuję za zabawę z Art-Piaskownicą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie sobie poradziłaś z naszymi wyzwaniami:) Dziękuję za udział w zabawach Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna rozetka i kolory 😀

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...