poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Książki

 Zapraszam na rozdanie książek 

Klubie tworczych-mam

Córka moja stwierdziła, że skoro oglądnęła wszystkie filmy z Harrym to bardzo chętnie by zaczęła przygodę z książkami o tym czarodzieju. Więc zgłaszamy się po książkę od Joanna - JB.

Córka duża i mała bardzo lubią czytanie. Chłopcy czytają głównie komiksy.
 Ostatnio leci seria "  Przygody Jovki, Jovka i kleksa"

Pierwszą część znaleźli na strychu u babci z 1980r i tak zaczęła się ich przygoda z komiksem. 


 Następne części już zamawiałam przez internet.


Jest też komiks Kajko i Kokosz szkoła latania. 


Ogólnie biorąc pod uwagę ilość książek w naszym domu to jest ich sporo ale głównie są to książki dzieci. 




Natomiast ulubione dwie serie Gabrysi to książki typowo młodzieżowe 
Seria Cwaniaczka 


Gabrysia zrobiła nawet do nich zakładkę na wzór pierwszej części kiedy to bawiłyśmy się w zabawie zakładkowej u Hubki. 


I perypetie młodziutkiej dziewczyny która ma niezły problem z chłopakiem 
Sama to przeczytałam i przyznam, że można się wciągnąć. 
To taki powrót do młodości. 


Przy okazji jeśli ktoś chciałby podarować swoją książkę dla jakiegoś dziecka to proszę podać w komentarzu adres e-mail. 
Podam wtedy dane dziecka do którego będzie można wysłać nową lub używaną książkę, ale w bardzo dobrym stanie. 
Automatycznie Wy wtedy dołączacie do zabawy i jeśli ktoś zgłosi się do Was podajecie dane swojego dziecka lub Waszych znajomych. 
Ja do tej zabawy dołączyłam u Ani Iwańskiej i już leci moja paczuszka do małego Patryka. 

Pozdrawiam gorąco. 

9 komentarzy:

  1. :):):) czytanie rozwija, spora biblioteczkę macie, no i swietnie, trzymajcie tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki Agata, zapomniałam zrobić zdjęcie dla książek kucharskich. Twoja o kuchni Havla zachwyciła mojego męża.

      Usuń
  2. Fajnie Sylwio , że czytacie książki i że macie ich tak dużo. To ważne żeby w dzieciach zaszczepić miłość do książek. Mnie tego brakowało w dzieciństwie więc zaczęłam czytać dość późno. Ale do dziś mam wielki sentyment do książek. Niestety mam ograniczone miejsce na książki papierowe, więc zamówiłam sobie pod Choinkę czytnik. Teraz kupuję głównie ebooki i jestem super z niego zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam Cię Aniu nieustannie, że nadążasz za tą nową technologią. U nas jak widać głównie książki dzieci w różnych miejscach. Bo na swoje jakoś też za bardzo nie mamy miejsca.

      Usuń
  3. Czytanie jest super (mówi mol książkowy:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Małgosiu, że lubisz czytać. Zawsze podziwiałam od małego tych czytających. W domu moje całe rodzeństwo łącznie z mamą czytało do późnych godzin nocnych. Ponoć tata wykręcał korki żeby nie było światła bo go to denerwowało. Ja tego nie pamiętam, bo między nami 20 lat różnicy. I miłości do książek musiałam nauczyć się sama. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Kajko i Kokosz- moje dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...