czwartek, 27 maja 2021

Dzień matki

 Moja kartka z okazji Dnia Matki tym razem składanie wynalazłam na stronie Facebooka AltairArt






A od moich dzieci dostałam takie piękne laurki i kwiaty, co było dla mnie zaskoczeniem, bo wszystko było przygotowane w tajemnicy 
Od Michała 


Od Szymona 


Od Gabrysi 




Od Piotra tulipany dmuchane z papieru, bo On ostatnio zafascynował się origami 


I od Poli (4lata)
To chyba cześć naszej rodzinki 
:))) 



I wspólne kwiaty. 
Dzieci wiedzą, że uwielbiam kwiaty ogrodowe. 
Więc ten jest do wysadzenia później na skalniak. 


Cudowny Dzień.

Pozdrawiam gorąco. 


16 komentarzy:

  1. Ale fajne prezenty dostałaś od swoich pociech, widać zdolne po mamie. A twoja kartka tez urocza , widzę że polubiłaś składaczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, uwielbiam składanie papieru. Zawsze się martwiłam, że moje kartki są takie proste zgięte w pół. A teraz mam wybór i mnóstwo możliwości. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Alez wspanialosci Dzieciaczki przygotowały! Cudowne dowody milosci 💜💚💜

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa forma kartki i piękne wykonanie, ale Twoje dzieci pobiły Cię na głowę- obdarowały Cię po królewsku. Cudnie wyrażona bezgraniczna miłość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się boję co będzie jak nabiorą wprawy w cięciu. Już wszystko obserwują jak ja robię lub patrzą w internecie. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  4. Sylwusiu, dzieci cudownie Cię obdarowały, w ich pracach widać tyle miłości. I bardzo podoba mi się Twoja kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolne dzieci, sama radość :) pięknie cię obdarowały, całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie. Twórcze dzieci! (Po Mamie na pewno).
    Mnie w tym roku zachwyciło jak moje dorosłe już dzieci "uczciły" ten dzień każde w swoim stylu i każde inaczej.

    Ta kartka wydaje mi się strasznie skomplikowana - ale i bardzoi ąłdna oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzieci są nieprzewidywalne. To dobrze, że pamiętają i chcą czcić ten dzień.

      Kartka nie jest skomplikowana, dzielisz tylko na trzy części i później na skos. Polecam filmik. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Śliczna karteczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna lewizja! Zazdroszczę, ja jakoś nie umiem jej dłużej utrzymać i już nawet nie próbuję. Karteczki i prezenty piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz, zobaczymy co z tego urośnie. Dzięki Ewo.

      Usuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...