środa, 26 maja 2021

Kalendarz adwentowy

 To już Piąta odsłona u Splocika naszej całorocznej zabawy.



Cukierek z nr 7 i pingwinek z nr 17 w tym rozdaniu.

Pierwsze Powstało pudełko na cukierki,

Oczywiście skorzystałam ze znajej mi już dobrze Strony

Ciekawy to sposób na zapakowanie właśnie cukierków nawet do kalendarza. 

Minus jest taki, że zawartość jest widoczna po bokach. 

Ale dzieci pewnie i tak będą czekały kiedy dojdą do tej paczuszki i będzie można zjeść cukierki. 



Natomiast pudełko z pingwinkiem jest z Tego wzoru.





I Kolaż


Chyba zdążyłam na ostatnią chwilę z tymi pudełkami. 
Ale coś czasami się zdarza i człowiek nie może się wyrobić. 
Pozdrawiam gorąco. 


18 komentarzy:

  1. Wykonałaś kolejne dwa świetne pudełeczka z wytycznymi. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaliczyłam zadanie. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Fajnie Ci to wyszło, szczególnie pudełeczko z pingwinami wpadło mi w oko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Fajnie, że pudełko zyskało Twoją sympatię, bo miałam co do niego obawy. Trochę na koniec musiałam pokombinować z zamknięciem i do końca nie byłam zadowolona z efektu końcowego. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo fajne pudełeczka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełeczka, pingwinki sa rozkoszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak dobrze, że ich nie wywaliłam. Bo tak jak pisałam wcześniej jakoś nie bardzo mi przypasowały. A tu proszę, spodobały się.

      Usuń
  5. Oj, czuję, ze zabawa z kalendarzem będzie super!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie to wielka niespodzianka. Moje dzieciaki uwielbiają zaglądać do kolejnych kieszonek kalendarza.

      Usuń
  6. Pingwinki rozkoszne a to pierwsze pudełko tez bardzo ciekawe na jakies drobiazgi, musze sie jakos zorientować co i jak sie klei zeby miec z tylu głowy w razie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest ciekawe. Zawsze coś w celifanie można przekazać w takiej paczuszce.

      Usuń
  7. Jakie to fajne. No i pożyteczne :). Można wykorzystać w rozmaity sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie sama radość w otwieraniu pudełek.

      Usuń
  8. Cudowne, zwłaszcza to pingwiniaste 🤩

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...