poniedziałek, 10 maja 2021

Mapka

W tym miesiącu U Ani Iwańskiej  mapki z kolorem niebieskim i z paskami są do zrobienia. 


Łączę tą zabawę z Paschą gdyż jest to moja pierwsza w życiu kartka świąteczna zrobiona na zapas. 


I takie to oto powstały karteczki. Dodatek niebieskiego jest i paski też. 
Chociaż przy robieniu tak się zapędziłam, że z tymi paskami musiałam później trochę pokombinować. Ale coś tam udało mi się wymodzić. 







I kolaż


U nas dzisiaj cieplutko. Od razu lepsze samopoczucie. 
Pozdrawiam gorąco. 

21 komentarzy:

  1. O tak optymistycznie sie zrobiło a kartki sliczne :) tez bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś wyszło jaskrawo. Ale czy nie zapstrokato?

      Usuń
  2. Sylwuś, cudne te karteczki. Szydełkowe kwiatuszki to piękna ozdoba.
    Ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne Ci te kartki wyszły. Cieszę się że udało Ci się w nich umieścić wszystkie wytyczne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się Aniu. Ale robiąc kartki tak się rozpędziłam, że kolor niebieski i paski dopiero zobaczyłam na końcu klejenia kartki. Ale udało się coś tam dokleić. Hihi.

      Usuń
  4. OOO jak kolorowo, od razu cieplej na sercu :) Fajnie wyszło, szczególnie, że wykorzystałaś szydełkowe kwiatuszki do odzobienia kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogusiu. Kwiatki wyglądają rzeczywiście ciekawie. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Kolorowe i radosne karteczki! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obie, a ta pierwsza rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł wykorzystania tych szydełkowych kwiatków!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kartki powstały:) u mnie również szydełkowe kwiaty;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jak się narobiło tych kwiatków to trzeba je gdzieś upchnąć.

      Usuń
  9. Radosne te karteczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie karteczki urocze, bardzo podobają mi się prace z wykorzystaniem szydełkowych drobiazgów. To pierwsza chyba taka praca w mojej galerii tym chętniej ją zaprezentuję innym :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Cieszę się, że się podoba. Też jestem zadowolona, że udało mi się wykorzystać te kwiatki. Fajnie się prezentują.

      Usuń

18- tka od tyłu;)))

 Zabawa u  Uli Kartka według mapki, z okazji 81 urodzin  I jeszcze jedna karteczka na te same urodziny, Tylko cyfra odwrócona żeby było śmie...