środa, 12 maja 2021

Niekończąca kartka

 Nieskończona  kartka. Bardzo fajna,juz ją kiedyś robiłam i postanowiłam do niej wrócić. Jak ją zrobić można zobaczyć Tu

Zapisałam się do wysyłki książek dla dzieci u Ani. Od niej dostałam wskazówki co dalej. 

I moja kartka wraz z książkami poleciała do małego Patryka wnuka Moniki z bloga zaklęta igiełka. Z TYCH papierów też często korzystam. 





Myślę, że to fajna forma dla malucha który jeszcze nie umie czytać a może przewracać kartkę do woli. 

Pozdrawiam gorąco. 



14 komentarzy:

  1. Super pomysł z ta kartką i bardzo fajnie wyszła w tych niebieskościach. taka trochę marynarsko- morska.
    Cieszę się bardzo ze zasiliła książeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki pomysł wpadł mi w ostatniej chwili do głowy. Zrobiłam też kartkę dla Ewy i wysłałam od siebie. Jest to kartka z Twoich mapek w tym miesiącu. Ta zabawa z książkami kwitnie na Facebooku, doszła już i do nas. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Karteczka wyszła fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka. Zrobiłam kiedyś dwie takie, ileż tu roboty! Ale zabawa przy jej oglądaniu wspaniała:)))
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka, Sylwuś, a ta forma jest bardzo atrakcyjna.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest fantastyczna, bardzo dziękuję w imieniu Patryczka i jego mamy. Obawiam się, że poszłaby w strzępy -taki z niego majster, ale została bezpiecznie schowana do jego albumu maluszka, jaki Agata mu prowadzi na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Patryś będzie miał pamiątkę. U nas dzieci bez przerwy wertują swoje kartkiniki z kartkami. Bardzo to lubią. Cieszę się, że mogłam Was poznać i sprawić Niespodziankę. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  6. Swietny pomysł Sylwio :);):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna kartka!
    Wspaniale ją skomponowałaś kolorystycznie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...