poniedziałek, 24 maja 2021

Zabawa w Klubie

 Kolejny miesiąc już prawie zleciał. 

Czas na odsłonę naszych zmagań z majem.


W tym miesiącu dziewczyny z KTM zadały temat związany ze słoneczkiem i deszczem.

Ponieważ miesiąc maj u nas przez większość dni był deszczowy Gabrysia po prostu wzięła aparat i ten deszcz sfotografowała. 
Zapraszam do obejrzenia jej zdjęć. 

Temu Panu za bardzo deszcz nie przeszkadzał
 

























































Nie do pomyślenia, że deszcz jest taki piękny

A tu już łapanie słońca, nasza wycieczka rowerowa 





W przerwach między deszczem sialismy ogród. 
Wiec mój osobisty fitness club ogłaszam za otwarty 




I moje dziewczyny na huśtawce. Jak widać, promienie słoneczne gdzieś się przebijają, ale wciąż zimno. 


Pozdrawiam gorąco i życzę cieplejszej pogody. U nas dzisiaj świeciło słonko, ale wczoraj lało. 

14 komentarzy:

  1. Pięknie ujęty deszcz. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia Gabrysi deszczu sa rewelacyjne, świetnie to zjawisko uchwyciła !! Wasze poszukiwanie słońca też mi się bardzo podoba, zwłaszcza ta wycieczka rowerowa.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, poszukiwanie słońca wciąż trwa. Dzisiaj pogoda zmienna raz pada, raz świeci słonko. Gabrysia bardzo lubi robić zdjęcia. Więc postanowiłam to wykorzystać.

      Usuń
  3. Przepięknie Gsbrysia ujęła krople deszczu na fotografiach :) zdrolniacha !!! A wycieczki zazdroszcze, widziałam Was dwa razy jak jedziecie cała ekipa.... my poki co musimy sie dzielić bo Jadzka za mała jeszcze ale rower to moja milosc wiec wierze ze kiedys wrócimy do wspólnych wojazy :) slonka zycze bo go poki co jak na lekarstwo no i owocnych plonów z ogrodka😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Też Cię widziałam jak jechaliśmy. Ja tak intensywnie jeździłam z Gabrysią, że mi biodro wypadło i przez dwa tygodnie siedziałam w domu. Ech. A słonka szukamy cały czas.

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Krople deszczu na tulipanach czy liściach wyglądają super. Kto by pomyślał,że deszcz może być taki fotogeniczny. Rowerowe wycieczki tez lubię.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te krople na tulipanach wyglądają wyjątkowo dobrze, szczególnie na tym jednym. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się artystyczne ujęcie deszczu przez Gabrysię.
    U mnie też zimno. Za to przesyłam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu za ciepłe pozdrowienia. Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Śliczne fotografie i bezcenny wspólny czas. Dziękuję za zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i piękny ogród!!! Tulipanki 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...