wtorek, 13 lipca 2021

Sowy

 Na Live u ULI nauczyłam się robić kwiaty, króliczka, różnego rodzaju kartki itp.

Teraz bylo można nauczyć się robić Sowy

Świetne są.

Dzieci zadowolone. 

Dodałam do nich napisy z imionami dzieci i powstały mini zawieszki do plecaków.

Póki co na sznurkach bo muszę zlokalizować jakiś sklep gdzie można kupić takie breloczki lub zawieszki za rozsądną cenę i może coś jeszcze powstanie dla znajomych. 

Póki co zamówiłam oczka, bo ta Poli właśnie z tymi oczami podoba mi się najbardziej.

Ale miałam tylko jeden komplet i reszta jest z ruchomymi oczkami, które chyba też nieźle wyszły?



Dla Szymona 





Który w ostateczności kazał sobie zmienić Napis na kolorowy:


I dla Michała, też z kolorowym napisem 

Pozdrawiamy gorąco. 


10 komentarzy:

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...