piątek, 17 września 2021

Biscornu

 Dzisiaj pomysł ponownie ze Świrów

Live prowadziła Ula 

A wzór był z Coricamo

Guziczek na środku w kształcie róży. 

Dobrze, że dzieci mają różnorodne ozdoby pochowane, to skorzystałam. Hihi. 




Wyszywają się jeszcze dwa. 

Za jeden z tym samym wzorem wzięła się Gabrysia a drugi z poziomkami wyszywam ja. 


Wiedza jaką sprzedają dziewczyny na livach jest bardzo przydatna. 

Ula opowiadała o różnych stylach wyszywania o ślinieniu, o nierobieniu supełków. 

O doborze kanwy, NICI, 

i RÓŻNYCH rozmiarach :) 

Pozdrawiam gorąco. 




19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna praca. Pomysłowo z tym guziczkiem. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Moje igiełki i szpilki trzymam w serduchu od synka - uszył w zerówce:))) tylko troszkę z pomocą Pani.
    Taka praca to wyższa szkoła jazdy. Też bym tak chciała:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Izo. To wyższa Szkoła jazdy. Ja dopiero się uczę. Ale bardzo mi się to podoba.

      Usuń
  3. I pięknie wykrzyżykowałaś wzór i powstał wspaniały igielnik. Ja swój też mam i pokazywałam na fb. I poziomki czekają w kolejce, ale najpierw dokończę Anioła. Rady Uli bezcenne, to za Jej sprawą odkryłam miłość do xxxx. Ślinienie nitki to przebój livu. Nastrój grupy niepowtarzalnie radosny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zosiu. Wszystkie igielniki wyszły cudnie. Podziwiam zawsze takie projekty kiedy to jest jeden pomysł a wykonanie różnorodne.

      Usuń
  4. Takie toto wdzięczne. Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne biscornu, widziałam na grupie, że zrobiłyście wiele pięknych igielników.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, Sylwia, brawa!!! Chylę czoła! Zawsze chciałam zrobic taka podusie ale zawsze cos i jeszxze nie powstała... mam dwa biscornu otrzymane w prezencie ale wiesza, sama chciałam sprawdzić co i jak wiec kibicuje poziomkom:) cudnie, no cudnie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata. Tobie to by poszło w dwa dni. Z poziomkami nie wiem czy się wyrobię.

      Usuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...