poniedziałek, 20 września 2021

Urodziny

 Gabrysia postanowiła ratować sytuację w związku z moim niezadowoleniem z kolorowej kartki połączonej z kolażem 

którą pokazałam TU

Gabrysia pomysł na kartkę wzięła

 od Ewy z jej cięcia i gięcia. 


Gabrysia całą kartkę wykonała sama. 
Jestem naprawdę zadowolona z jej pomysłu. 






Zrobiłam dodatkowo wiązankę kwiatów z moich dalii z dodatkiem suszonego lnu. 



Powiem Wam, że kartka z kolażem odniosła jednak sukces. 
Obdarowana była bardzo zadowolona, że taka właśnie kartka a nie taka zwykła ze sklepu. 
I jeszcze ten stempelek od Ewy to już była wisienka na torcie. 
W zupełności odzwierciedla charakter solenizantki. 

Pozdrawiam gorąco. 




16 komentarzy:

  1. Nie dziwię się Obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także podoba się kartka i bukiecik też. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! No i te kwiaty z suszonymi lnem, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna karteczka, a najważniejsze, że spodobała się i dała dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały składak, bardzo mi się podoba :) i bukiecik pod kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie brawa dla Gabrysi - kartka jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Gabrysia sobie poradziła z formą, ma talent😀
    Sądzę, że obie karteczki spodobały się solenizantce, brawo dziewczyny😊 Porywam ją do galerii, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...