czwartek, 30 września 2021

KTM we wrześniu.

 W Klubie Twórczych Mam

We wrześniu coś co związane ze szkołą i wszystkie inne rzeczy które wydarzyły się po drodze.


Będzie wrzesień skromny

Na pierwszy rzut opaska z okazji Dnia kropki. 

Robiła Pola 


Natomiast z okazji Dnia jabłka papier poszedł w ruch u Szymona 


A tu już moja ozdoba z suszonego lnu i kolorowych makówek 


I przekwiniety por w starych butelkach 


TU rakieta Szymona
 

Zbiory z ogrodu 
Witaminki, witaminki 




A tu Gabrysia próbowała na zdjęciach uchwycić naszą siedmioosobową rodzinę nie pokazując osób 
TU 7 par butów 



A tu 7 kubków i herbat 




Szymon i jego pieczątki 


I ponownie odwiedziliśmy skansen w Ochli. 
Tym razem tematem przewodnim było wyrabianie wina. 
Ale zdjęcia są też z innych otwartych i dostępnych akurat chat. 


















A takie skarby przywieźliśmy z tej przygody 


Byliśmy też na grzybach 


Oczywiście to co najbardziej związane z tematem przewodnim w tym miesiącu to to, że dzieci poszły do szkoły. 






I takim o to sposobem miesiąc wrzesień nam minął nie wiadomo kiedy. 
Pozdrawiam gorąco. 



13 komentarzy:

  1. Gabrysi pomysł z butami i herbatami rewelka, bardzo mi się podoba, zwłaszcza t Twoje obcasy Mamuśka haha:) No ale kadry z Ochli, lasu i to sprzed wyjścia do szkoły, ściskanie siostry.... miód na serducho ! pozdrawiamy z sąsiedztwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzesień minął, a u Was tyle się działo :) Ja się skupiłam tylko na jednej pracy Basi :)
    A tak na marginesie, moja najstarsza córka też ma na imię Gabrysia. Podziwiam pomysłowość z realizacją zadania Twojej córki. Super!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Gabrysia to piękne imię. Mój teść ma też na imię Gabriel i bardzo mi się to podobało kiedy teściowa do niego się zwracała Gabryś. Sam pomysł ze zrobieniem zdjęcia jest podchwycony z konkursu spisowego gdzie właśnie trzeba uchwycić rzeczy przedstawiające rodzinę bez osób. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Sporo się u Was dzieje, a najbardziej to mi się podoba to zdjęcie 7 par butów!! Masz bardzo pomysłowe i twórcze dzieci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale u Was we wrzesniu, buty mnie rozbroiły jak u 7 krasnoludków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele fajnych rzeczy się u Was dzieje. Podziwiam kreatywność córki na przedstawienie rodziny bez pokazywania osób. Ogromnie mi się podobają te zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Jestem zaskoczona, że to zdjęcie wzbudza u wszystkich tyle zachwytu. Oby wygrało w konkursie spisowym.

      Usuń
  6. Sylwuś, u Was jak zawsze pięknie, a zdjęcia Gabrysi niezwykle udane. Ma dziewczyna talent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przy okazji gratuluję wygranej:
      https://kordonkowy.blogspot.com/2021/10/uwaga-rozstrzygniecie-albumowego-candy.html

      Usuń
    2. O super. Nie spodziewałam się zupełnie. Dzięki Gosiu.

      Usuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...