środa, 29 września 2021

Lustro

 A dzisiaj coś innego.

Było na grupie Świrów wyzwanie takie 

LUSTRO

Zaciekawiło mnie od razu, ale dopiero dzisiaj dokończyłam.

Na początku nie miałam tyle papieru żeby owe lustro Powstało. 

Więc wycięłam bazę która odleżała swoje, lusterko też czekało na swój czas.

Wczoraj jednak Ula mnie zmotywowała i z pomocą przyszła tapeta. 

Którą pocięłam według instrukcji i poskręcałam. 

No i jest 



Pracę swą zgłaszam również do zabawy w Klubie Twórczych Mam



Pozdrawiam Was. 





11 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to lustro wyszło w kształcie kwiatka. Jest super!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam takie kwiaty na dekorację do jakiejś uroczystości w szkole. Ale nie pomyślałabym, że można tak oprawić lustro - efekt jest rewelacyjny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lusterko, jak stokrotka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł i wykonanie Sylwio !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustereczko, powiedz przecie...
    Bardzo interesujące lusterko.

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...