niedziela, 31 października 2021

Klub twórczych mam

Zabawa w Klubie Twórczych Mam


Na początku pochwalę się, że praca dla mnie się znalazła. 

Pisałam Wam miesiąc temu, że jej szukam.

W domu dużo się zmieniło, cały rytm który mieliśmy wypracowany legł w gruzach i uczymy się klimatyzacji w nowej sytuacji. 

Dzieci coś tam tworzyły, ale głównie angażowały się w pomoc i radzenie sobie kiedy mamy nie było. 

Więc tym razem to co zobaczycie nie jest zrobione z mamą. 

Ale mam w tych postach taki pamiętnik w którym co miesiąc mogę uwiecznić działania dzieci. 

Na początek co przyjeżdżałam z pracy to widziałam puzzle. 







Mieliśmy też urodziny Szymona. 
Był tort. 
Solenizant zażyczył sobie żeby była to piłka. 
Więc próbowałam jak mogłam. 



Kto mógł zrobił kartkę. 




Pola zebrała w drodze z przedszkola liście i dała zamiast kwiatów dla Szymka 




Wspólnie przebieralismy winogron i zrobiliśmy z niego duuuuużo soku 




Kiszenie kapusty, tu głównie działa tata i dziadek 




Chlebek, nowy przepis. 
Wyszedł taki jak chciałam. 


Gabrysia robi czasami zdjęcia  słońca z okna. 





Malowanie papieru toaletowego i odwzorowanie wzoru na kartce papieru. 
Teraz robi to Szymon, ale Gabrysia jak była mała to wręcz nałogowo zbierała u wszystkich kawałki papierów z WC i kolorowała go mazakami. 


Czasami gramy w Piotrusia. 
Zadziwia mnie za każdym razem atmosfera która nam towarzyszy podczas tej gry. 
Śmiechu jest zawsze co niemiara. 
Pola zawsze wyrzuca Piotrusia i twierdzi, że Ona to nie chce tej karty bo nie ma pary. 


W Klubie jast też Konkurs do którego trzeba zrobić grę planszową. 


Rzuciłam ten temat dzieciakom, na spędzenie czasu kiedy jestem w pracy. 
Moje wyobrażenia były większe, ale dzieci ograniczyły się do prostej formy. 


Na koniec skakanka, ostatnio ulubiona zabawa moich dzieci. 
A tu Szymon 6 lat 



Tyle w tym miesiącu. 
Pozdrawiam gorąco. 









18 komentarzy:

  1. Dzieciaki sobie świetnie poradziły! Pozdrawiam z KTM

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Sylwio że znalazłaś prace która Cię zadowala i spełnia to co ma spełniać! A dzieciaczki jak zawsze świetnie się spisały !!! Brawa dla Eas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, udało się z tą pracą. Dzieciaki radzą sobie jak mogą.

      Usuń
  3. Fajnie twórczo spędziliście czas w październiku, ale najważniejsze że mama ma pracę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale u Was fajnie i tyle się dzieje. Powodzenia w nowej pracy, Sylwuś.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to aż się człowiek męczy oglądając i zastanawia dlaczego jest tak leniwy.
    Gratuluję pracy. I dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pracy. I dzieciaczki świetnie sobie radzą. Dziękujemy za udział w zabawach KTM.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż się tam działo! A jak wymiata na tej skakance :) Powodzenia w nowej pracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do konkursu na mojej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie razem pracujecie w domu i fajnie razem tworzycie, podziwiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło na waws popatrzeć, świetnie spędzony czas :) Gratulacje dla solenizanta :) skakanka wcale nie jest taka prosta do ogarniecia dla malucha, BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...