czwartek, 4 listopada 2021

Wymiana zakładkowa

 Tą zabawę zorganizowała Justynka .


Polegała na zrobieniu jesiennych zakładek.

Moja poleciała do Agi




Ja natomiast dostałam zakładkę od Kasi


               Fajnie było wziąć udział w tej             zabawie. Doznać dreszczyku emocji tworząc i wysyłając zakładkę do jakże tworzącej cuda Agi. 

Byłam pełna obaw czy moja skromna zakladka jej się spodoba.

Oczywiście oczekiwanie na moją zakładkę od Kasi również było wypatrywane niczym wizyta św Mikołaja. 

Hihi. 

Dzięki Justynko za tą zabawę. 

Pozdrawiam gorąco. 

8 komentarzy:

  1. Świetna to była wymianka, szkoda że brak czasu nie pozwolił mi wziąć w niej udział. Świetne zakładki poleciały w obie strony, choć przyznam że to haftowane piórko mnie urzekło!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymianka, pięknymi zakładkami się obdarowałyście.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawa za Wami Dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. O, jakie ładne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie się wymieniłyście, myślę, że na żywo jeszcze lepiej się prezentują te zakładki 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuniu kochana, dziękuję jeszcze raz za udział :)). Cieszę się, że wymianka udała się :). Śliczności pojechały w obie strony :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka, brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...