czwartek, 2 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy

 Nadszedł finał naszej zabawy 

SPLOCIKA


Mój kalendarz od początku robiłam z myślą o moim chrzesniaku i jego siostrze. 

Całość powstała z różnego rodzaju pudełek. 

Więc i w fazie końcowej niczego innego nie wymyśliłam jak zapakowanie mniejszych pudełek w jedno duże. 

Do tego przyczepiony liścik. 

I oto proszę, 

Mój kalendarz 

Wszystkie pudełka wypełnione małymi upominkami 







TU już poukładane w dużym kartonie 





I całość zapakowana 





Super to była zabawa. 

Niestety w mojej rodzinie nie ma więcej dzieci. 

Więc powstał tylko ten jeden kalendarz. 

Pozdrawiam gorąco 

i dziękuję Splociku, że dzięki Tobie mogłam uszczęśliwić tą bliską mi dwójkę dzieci. 



30 komentarzy:

  1. Hania i Jedrek na pewno zachwyceni!!! Super Sylwio ze udało Ci sie ukonnczyc projekt !!! Dzieki za wspólna zabawę :) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że mogłam wziąć udział w tej zabawie i zarazem sprawić przyjemność maluchom.

      Usuń
  2. Kalendarze adwentowe są różne, Twój ma formę uroczej "rozsypanki pudełeczkowej" i napewno spełni swoje zadanie - wywołanie uśmiechu i radości u obdarowanych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że radość też będzie z samego otwierania pudełka. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. No to mi ulżyło ... mój też ,,w rozsypce,, :)
    I kto powiedział, że pudełka mają być jednakowe. Twój kalendarz jest kolorowy i radosny dzięki różnorodności pudełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tak Danusiu. Pomysł na różne pudełka powstał w trakcie tworzenia. Znalazłam przypadkiem stronę z której powstała większość pudełek. A później to już szło prawie samo. I takim sposobem powstał mój kalendarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. oeje ale będzie wielka radość, fajny ten kalendarz. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu. Mam taką nadzieję, że radość będzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Pięknie, kolorowo, różne motywy, papiery, kształty i wielkość pudełek. Obdarowani będą przeszczęśliwi zaglądając do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła radosna i kolorowa rozsypanka - super :)
    Skoro jest dwoje dzieci, to może zrobisz drugi kalendarz i w przyszłym roku każde dziecko będzie miało swój. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki splocik za super zabawę. Cieszę się, że mogłam brać udział i wywołać uśmiech u maluchów. Z przyszłym rokiem muszę się zastanowić. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Ale dzieciaczki będą mieć frajdę otwierając te pudełeczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za różnorodnośc, pomysłowość, kreatywność :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekaw byłam co ty zrobisz z tymi pudełeczkami, ale Cię nie doceniłam . Świetnie sobie poradziłaś i ten kalendarz zapakowany w duże pudełko jest rewelacyjny. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu. Cieszę się, że mogłam jeszcze kogoś zaskoczyć:)) pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ojojoj ! Ale dużo cudnych pudełeczek i każde inne ! Pięknie to wszystko zapakowałaś . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny taki kalendarz:)Na pewno przyniesie wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, kto nie lubi otwierać małych prezencików. Niech się maluchy cieszą. Wiem po swoich dzieciach, że się cieszą już z samego faktu otwierania.

      Usuń
  12. Ojejku, nie ważne jak wykończony, ważne że całość wygląda ekstra i obdarowane dzieci cieszą się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kalendarz stworzyłaś i pięknie go zapakowałaś! Dużo pracy ale i radość wielką:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Trochę pracy było, przyznam. Ale Robiąc dwa lub trzy pudełka w miesiącu było to wszystko bardzo znośne. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Bardzo mi się podobały te różnorakie pudełeczka :) Całość rewelacyjna, kolorowa i radosna :)

    OdpowiedzUsuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...