czwartek, 16 grudnia 2021

Wymianka.

 Kartka powstała na wymianę świąteczna.

Z tutka Agnieszki

Na stronie Świrów. 








Wymianka moja była z Karoliną
Mój upominek był w postaci robionych śnieżynek na szydełku 




Plus jeszcze parę dodatków. 
Zdjęcie skradłam od samej Karoliny, bo sama zapomniałam zrobić zdjęcia temu co pakowałam :))) 


Natomiast Karola obdarowala mnie 
Pysznościami 


Piękną karteczka 


Takim oto pięknym obrazkiem, który już wisi u mnie na honorowym miejscu. 


I świeczniczkiem cudnie pachnącym świątecznymi zapachami. 


Aktualizuje jeszcze post. 
Bo dzisiaj dotarła do mnie druga część prezentu. 
Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam, ale się dowiem. Hihi. 
Dziękuję bardzo jeszcze raz Karolinie, bo to było prawdziwe zaskoczenie dla mnie kiedy dostałam info z paczkomatu. 


Czas przygotowań do świąt trwa. 
Życzę Wam póki co miłego oczekiwania. 
Pozdrawiam. 



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta Wasza wymianka. Grunt ze obie jesteście zadowolone. Szybko nauczyłaś się władać szydełkiem , Twoje śnieżynki super wyszły !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na śnieżynki swojego czasu namówiła mnie Agata. I takim sposobem zrobiłam ich parę. Cieszę się z tego powodu, że robota się opłaciła i mogłam komuś je podarawać. Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  2. Jak ładnie.
    Śnieżynki podziwiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się wymieniać zawsze to jakas miła niespodzuanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawa inicjatywa, same cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękne, na pewno ucieszyły obdarowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka! Śnieżynki niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka a karteczka sliczna. Ciesze się bardzo że tutki się przydają😘

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...