poniedziałek, 31 stycznia 2022

Styczeń w Klubie

Styczeń z Klubem Twórczych Mam

Pola bez przerwy malowała, te obrazki powstały w jeden dzień kiedy była u babci 

To ja


Świnka i miś 


Rodzinka świnek 


smok



TU babcia i dziadek z wnukami, ucielam Piotrka jak robiłam zdjęcie. 
Widać tylko rękę. 


Wróbelek 


Babcia zawsze robi wystawę rysunków które dzieci jej robią. 


A dziadek to nawet namiot zrobi dla wnuczki z krzeseł i koca 


Ach, jak dobrze mieć tych dziadków 

A tu jeszcze klimaty świąteczne 


I zabawa w Kościół. 


Piotr próbuje swoich sił na keyboardzie 


Bujanie siostry w kołderce, najlepsza zabawa. 
Myślę, że moje dzieci ze wszystkich zabawek najbardziej lubią bawić się w pościeli. Głównie dlatego chowamy ją do tapczanów. Jak tylko ją wyciągam to zaraz wszyscy się rzucają na nią. 
A Za chwilę już powstaje jakaś baza. 
Nie wiem czemu tak mają. 
I to widzę na przestrzeni 14-tu lat. Począwszy od Gabrysi, która teraz już oczywiście z tego wyrosła. 


Obchodziliśmy 9-te urodziny Piotra 


Dzieci stworzyły oryginalne okulary 



Które nawet pomagają w odrabianiu lekcji 


Z maluchami robiliśmy kluski śląskie 



Lego, jak ktoś by nie rozpoznał to jest Halk 


Teatrzyk kukiełkowy 


A tu już główne wydarzenie styczniowe 

Dzień Babci i dziadka. 

Kartka dla babci wykonana przez Gabrysię. 
Dla dziadków ze strony męża 




I jeszcze jedna, dla mojej mamy. 
Składaczek Gabrysia skradła kiedy go robiłam na wyzwanie Ewy. 
Więc tam też leci, tak przy okazji. 


Wspólnie z Szymonem wykonałam mini albumiki. 
Dla rodziców męża 







I dla mojej mamy 


 
I jeszcze laurki różne 





Chyba nie zrobiłam zdjęć dla wszystkich kartek. 

Trochę świętowaliśmy i się wygłupialiśmy 




Pod koniec stycznia powstała kartka na urodziny kolegi Piotrka na które był zaproszony 



Tak go wzięło sklejanie łódki, że zrobił nawet parę na sprzedaż 


Ferie nam minęły szybko, pierwszy tydzień spędziliśmy na kwarantannej. 
Ja miałam też wolnych parę dni od pracy, więc czas spędziliśmy razem grając
 w planszowki. 
Głównie Monopol na stole leżakował, oraz puzzle. 
Niestety zdjęć brak, ponieważ nie chcem powtarzać zdjęć. 
A te domowe atrakcje były też w poprzednich postach. 
Tymczasem dzisiaj chłopcy wrócili do szkoły, Gabrysia ma zdalne. 
A maluchy poszły do przedszkola. 

W grudniu wygraliśmy też książkę w Klubie
 Za co bardzo dziękujemy. 


Pozdrawiamy Was gorąco. 



12 komentarzy:

  1. U Was jak zawsze twórczo i wesoło, jesteście super rodziną. Rysunki Poli skradły moje serce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się działo!
    No i się wzruszyłam, bo u mnie jeszcze wiszą takie portrety, bardzo podobne... A Autorka ma już swoje dzieci :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa. Mój mąż mówi, że wykorzysta te obrazki jako tapetę. Bo wiesz, u nas sporo tych obrazków. Wszystko x5. :)) póki co każdy ma swoją teczkę z rysunkami.

      Usuń
  3. No no no :) z dziadkami najlepiej, cos o tym wiem i te bazy.... wciąż i na okrągło, ze wszystkiego :) my tez z bratem tak budowaliśmy w dzieciństwie hehe:) fajny czas za Wami💜💚💜 sciskamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziadki to zawsze na wszystko pozwalają. I wspierają jak mogą. Dzieciaki to lubią więc korzystają do woli. Ja to bazy pamiętam na drzewach i łąkach. W domu nie miałam z kim budować. Dzięki za odwiedziny Agata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieje się u Was i jak twórczo! Brawo :)
    Dziadkowie pewnie przeszczęśliwi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to takie święto kiedy Dziadki nie wiedzą czego się spodziewać. I to jest najlepsze.

      Usuń
  6. Wspaniałe prace dzieci! Kartka Gabrysi pięknie, pomysłowo i starannie wykonana, podziwiam🤩 Cieszę się bardzo, że kolejny raz Gabrysia wzięła udział w naszej zabawie. Pomyślności i spełnienia marzeń dla solenizanta. Świetnie rodzinnie się ze sobą bawicie, pozdrawiam całą ekipę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo. Sporo czasu Gabi zajęło zrobienie tej karteczki. Serduszka sklejala i wycinała precyzyjnie. To taka odskocznia dla niej. Cieszę się, że to robi a nie siedzi w ekranie. Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  7. Dzieci bardzo kreatywne , Super spędzony czas z dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń

Zaległości.

Z powodu braku czasu na pisanie postów o komentarzach nie wspomnę,🙈 wstawiam dzisiaj trzy karteczki a nawet cztery zbiorowo, dla jednej mi ...