niedziela, 30 stycznia 2022

Wiewiórka czy zająć?

 Nie wiem kiedy zleciał mi styczeń. Dopiero nadrabiałam grudzień a tu już zaraz luty.

Przed chwilą go zrobiłam na szybko żeby zaliczyć zabawę u Theprimitivemoon 

Jednak nie podoba mi się tak bardzo, miał być zajączek a bardziej przypomina chyba wiewiórkę. 

Ten kolor chyba ma na to taki wpływ.

 I chyba wzięłam za grubą włóczkę. 

Korzystałam z Tego filmiku i może zrobię jeszcze inny kolor.

Proszę bardzo, oto On 

Wiewióro-zajac 




Pozdrawiam gorąco. 

8 komentarzy:

  1. Hihi ja bym mu dołożyła drugie oko i nos albo sam nos z wąsikami i bedzie jak ta lala:) wiewiórki maja dłuższy ogon i takie postrzępione uszy wiec spokojnie Sylwio da sie rozpoznać kicajca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wskazówki Agata. Może rzeczywiście jeszcze będzie z tego zająć:))

      Usuń
  2. Eee, sympatyczne toto cokolwiek to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i uroczy zajączek, choć podobieństwa do wiewiórki nie można zaprzeczyć:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. He he, świetny kolor zająca na pewno zwroci uwagę na siebie 😊jesli tylko znajdę wiecej czasu muszę zrobic takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobał. W planach miałam umieścić go na kartce, ale wyszedł za gruby i za duży. Muszę spróbować z cieńszą włóczka.

      Usuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...