sobota, 30 kwietnia 2022

Zbiórka.

 Zaliczę sobie trzy zabawy tym razem. 

Pierwsza będzie u Ani z mapkami. 


Niestety mam zdjęcie tylko jednej kartki. 

Drugiej chyba zapomniałam zrobić zdjęcie, bo go nie mam. 




TU nowa zabawa




I taka oto kartka powstała. 




Środek wykonany na Live według pomysłu MARTY ze Świrów. 
Kwiatki są zrobione z foamiranu. 
Sama robiłam. 
A wykroiła mi je Agnieszka Wardzińska. 






A tu już zabawa w Klubie


Kurczaki wielkanocne. 
Ten jest 100% Szymona. 
Od początku do końca wykonał go sam. 
Najbardziej ubolewam nad tym, że jako wypełnienie wziął mój wypełniacz do robótek, którego miałam tylko taką właśnie kulkę jak ten kurczak. 
No jak widać dziecko doskonale obserwuję czym mam wypełnia swoje robótki. 
Haha. 


A tu Piotra. 


I razem 


I rysunki dla babci z okazji urodzin. 



Pozdrawiam gorąco. 


11 komentarzy:

  1. Szczerze powiem że zgłupiałam z tymi kartkami. Co prawda jest dziś 1 maj i banerek tez masz majowy, ale ... posta z żabą jeszcze nie było, a poza tym kwietniowe kartki masz tu https://panipaniuska.blogspot.com/2022/04/czy-to-walentynki.html
    O dziwo zalinkowałaś posta do kwietniowej żabki. Możesz mi wyjaśnić o co chodzi ???
    Poza tym kartki są fajne , obie , bo chyba są tu dwie kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja Cię. Dobrze, że Ty to wypatrzyłaś. Rzeczywiscie goniłam z tym miesiącem, aż się zagoniłam. To jest kartka na maj. Sorry, Aniu. Ja to ostatnio w ogóle jakiś zakręt jestem. Hihi.
      Możesz wycofać ten post z żabki kwietniowej a ja dodam do żabki majowej jak może wymodze druga mapkę i wstawię Kolaż. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Jakie ładne. A kurczaki wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwuś, te kartki są prześliczne, widać od razu, że z mapkami radzisz sobie po mistrzowsku. A kurczaki przesłodkie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Gosiu. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczaki super...dzieciaki dobrze wiedzą czego używać ;)
    Karteczki Twoje i te dziecięce przeurocze.
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki również. Z Wami zawsze jest świetna zabawa.

      Usuń

Z ptakiem;)))

 Do zabawy  ULI kartka z ptaszorem. Dla Pani doktor 💉🩺 z podziękowaniem. Grafika na Tagu od I love digi, natomiast grafika z panią doktor...