czwartek, 5 maja 2022

Urodziny

Tym razem kartka na urodziny.

Z kąd? 

Oczywiście, że z mapki

Tym razem z The scrappy sketches

Ach no ca ja bym bez tych Waszych podpowiedzi mapkowych zrobiła z moim brakiem czasu na myślenie? 



Gabrysia obfociła kartkę z każdej strony.

Sorry za ilość zdjęć,ale nie mogłam się powstrzymać.
Córka jak bierzemy aparat do ręki to zawsze wymiękam i nie mogę się zdecydować które wybrać.
Kwiatki kręciłam sama, a wycięła 
Mi je Agnieszka Wardzińska ze Świrów. 














 70-te urodziny to jest ważny dzień. 
Zgłaszam więc moją karteczkę do 

Pozdrawiam gorąco.

8 komentarzy:

  1. Kartka świetna a i kwiaty też Ci wyszły super !! Może to i dobrze że dużo zdjęć , ja to lubię jak na zdjęciu widać całą kartkę. Fajnie że lubisz robić kartki wg. mapki, przynajmniej odpada myślenie na temat jaj kompozycji. Powodzenie w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwuś, kolejna interpretacja mapki na medal. I jak pięknie Ci te kwiaty wyszły.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wiosenna praca :) pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bogata i bardzo pomysłowo zrobiona kartka!
    Dziękuję Ci za udział w zabawie i rozumiem że czasem człowiek nie daje rady. Twoje prace bardzo mi się podobały i mam nadzieję że kiedyś do nas dołączysz ❤️🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca:) można obejrzeć z każdej strony. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo trudna mapka ale dzięki temu powstała wyjątkowa karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie połączyłaś papiery :) dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...