poniedziałek, 22 maja 2023

Księgi

 Dzisiaj komunijne dwie karteczki.

Poprosiła mnie o nie koleżanka z pracy dla swoich dwóch chrześnic które akurat tego samego dnia przyjęły komunię świętą.

Przyznam się, że było to dla mnie wyzwanie, bo wiadomo że takie karteczki muszą być doprecyzowane w każdym detalu.

Sama do końca nie wiem czy sprostałam zadaniu.

Ale to Tylko moje odczucie, bo koleżance bardzo się podobają.

Składaczek i pozwolenie na zrobienie kartek w formie księgi mam od naszej Ewy.💓

Pierwsza karteczka dla Marii


Druga dla Kornelii


I dwie razem


Jako dodatek zrobiłam też koperty



Pozdrawiam gorąco, u nas już od rana smali.
🌞💓🌷



7 komentarzy:

  1. Sylwusiu, te kartki - księgi wyszły Co po prostu rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Zachwycająco ozdobiłaś kwiatami i kłosami grafikę🤩Ale księga jest autorstwa Sylwii Cantas, ja nie rozporządzam tą formą😆

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te karteczki a koperty to jak wisienka na torcie. Super Ci wyszły, w sklepie się takich nie kupi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kartki, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow Sylwio, świetna robota, chyle czoła!!!

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...