środa, 31 maja 2023

Postacie.

 Postacie z bajki, to wytyczne


U Szymona pomysł się zrodził żeby namalować Kota Filemona.
Ten drugi to oczywiście Bonifacy.
Ktoś pamięta tą bajkę.
Sam Szymon zaskoczył mnie tym pomysłem.


Drugi syn, czyli Piotr zrobił sobie zakładkę do serii książek które ma zamiar przeczytać.

Wypożycza je u starszej siostry:)))



A tu jeszcze Szymona dodał coś od siebie.
Bardzo lubi ten maluch kolorować te drobinki.
Zawsze zadziwiają mnie kolory, które sobie dobiera.


Pozdrawiamy gorąco 😍

6 komentarzy:

  1. Brawa dla chłopaków! Podziwiam kolorowanki odstresowujace bo mnie stresuje już ich sam widok i ilość drobinek do kolorowania haha...a kotki uroczE ... no i fajnie że Piotr ma taką fajną siostrę bibliotekarke😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla młodych artystów. W dzieciństwie uwielbiałam Filemona i Bonifacego.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolnych masz chłopaków fajnie sobie z tematem poradzili. A bajkę jeszcze pamiętam choć mgliście :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Fajnie że masz takich zdolnych synów. Coraz mniej dzieci kreatywnie się rozwija, wspaniale że mają chęci i takie zdolności. Dzieci czasami potrafią nas niesamowicie zadziwić.

    OdpowiedzUsuń

Złote gody

 Na specjalne Zamówienie. Otoczyć stare zdjęcie ślubne sercem koronkowym. Na 50- tą rocznicę ślubu. Najpierw przymiarki, Sam kształt serca f...